Přejít k hlavnímu obsahu
Společnost E.ON otevřela novou pobočku v areálu Rustonka v Karlíně
V posledních letech je jasně patrný trend vyřizování energetických záležitostí online. U zákazníků E.ON je to stále běžnější, přičemž více než dvě třetiny klientů již využívá digitální nástroje společnosti. Přesto však existují situace, kdy je osobní setkání nenahraditelné, a proto E.ON provozuje v Česku síť 29 poboček. V pondělí 30. září společnost slavnostně otevřela novou pobočku v Praze, konkrétně v administrativním komplexu Rustonka v Karlíně.
EON

„Naši zákazníci oceňují širokou síť poboček, kde se na nás mohou spolehnout a zároveň proklientský přístup, jež zde nalézají. Abychom jim vyřizování jejich požadavků na našich pobočkách co nejvíce zpříjemnili, začali jsme je vloni výrazně modernizovat po stránce estetiky a funkčnosti. Proto nyní otevíráme novou pobočku v pražském Karlíně v areálu Rustonka. Zákazníkům zde nabídneme ještě větší komfort a lepší servis,“ přibližuje Claudia Viohl, generální ředitelka skupiny E.ON v České republice.

Zákaznický servis společnosti je nastavený tak, aby byl E.ON svým klientům vždy a snadno dostupný. Značně mu v tom pomáhá i digitalizace, kdy bezmála dvě třetiny zákazníků využívají k vyřizování svých požadavků webový portál a mobilní aplikaci Energie24. Z toho přes své smartphony vstupuje do Energie24 dokonce 64 % zákazníků.

„Jednoduché požadavky řeší naši zákazníci primárně přes online portál a mobilní aplikaci Energie24, kde je provedou snadno na pár kliknutí. Například změny záloh řešíme z 82 % online a třeba elektronické vyúčtování má nastaveno přes 90 % našich klientů. Těší nás, že zájem o náš online nástroj roste a neustále pracujeme na jeho vylepšování,“ vypočítává Claudia Viohl.

Pobočky E.ON prochází modernizací, aby poskytovaly lepší služby. Nová pražská pobočka v Rustonce je největší v republice a je vybavena moderními technologiemi a interaktivními prvky. „Ty nejenže zpříjemní klientům čekání na vyřízení jejich požadavku, ale také jim představí, a případně je i jednoduše naučí pracovat s digitálními nástroji, které jim nabízíme. Na pobočce si je pak zákazníci mohou vyzkoušet i s podporou obchodních zástupců, například na jednoduše ovládaných tabletech,“ dodává Rudolf Uzlík, vedoucí akvizičních procesů společnosti E.ON Energie.

Zdroj: E.ON

Datum vytvoření: 04/10/2024

Bold future

Komentáře komentáře
ČR je s cenami energií jednoznačně západní zemí Podle srovnání v eurech jsme zde měli ceny elektřiny sedmé nejvyšší, o 22 % nižš... Petr Dufek, hlavní ekonom Banky Creditas
Profile picture for user Petr Dufek
Další teplá zima = rekordní zásoby plynu Komfortní situace na straně zásob se příznivě odráží na ceně zemního plynu. Spot... Dominik Rusinko, analytik ČSOB
Profile picture for user Dominik Rusinko
FT varují, Německo má problém s přechodem na elektromobilitu – co to znamená pro ČR? Výsledek není vůbec veselý - počet subdodavatelských firem první úrovně v Německ... Jan Bureš, hlavní ekonom Patria Finance
Profile picture for user Jan bureš