Přejít k hlavnímu obsahu
S ČEZ je spokojeno 94 % klientů Bohemia Energy
Průzkum provedený společností Ipsos naznačuje, že většina bývalých klientů Bohemia Energy, i po skončení jejich fixovaných smluv, plánuje zůstat u ČEZ Prodej. Téměř 94 % z těchto klientů je spokojeno se službami a přístupem společnosti. Navíc tři čtvrtiny z nich preferují delší dobu fixace, obvykle dvou nebo tříleté období.
zákazník

Po pádu Bohemia Energy v roce 2021 si ČEZ Prodej zvolilo 350 000 bývalých zákazníků této společnosti. Většina z nich využila nabídky fixovaných smluv na tři roky. Podle průzkumu společnosti Ipsos je 94 % těchto zákazníků spokojeno s ČEZ Prodej a plánuje zůstat i po skončení doby fixace.

„Zákazníci, kteří k nám přešli z režimu dodavatele poslední instance na fixované smlouvy, si ověřili, že my se chováme férově a smluvní podmínky vždy dodržujeme. Dohodnuté ceníky jsme udrželi i během extrémních výkyvů během energetické krize, kdy se někteří dodavatelé snažili ze svých závazků pomocí různých kliček vyvázat. V prozákaznickém přístupu pokračujeme i nadále, kdy se snažíme pravidelně zlevňovat podle vývoje cen na trzích,“ uvedl generální ředitel ČEZ Prodej Tomáš Kadlec.

Bývalí klienti skupiny Bohemia Energy v porovnání s jinými zákazníky ČEZ Prodej také více inklinují k delším fixacím: dvou nebo tříletý fixovaný produkt z aktuální nabídky by volilo 74 % z nich (oproti 61 % mezi běžnými zákazníky). Obě skupiny se ale jednoznačně shodnou v tom, že nechtějí konec fixace řešit aktivně sami: preferují, aby je s dostatečným předstihem s nabídkou řešení oslovil současný dodavatel.

„Z výsledků průzkumu je rovněž patrné, že lidé, kteří si pošli nepříjemným obdobím nejistoty a stresu z pádu svého předchozího dodavatele, nyní hledají především stabilitu a důvěryhodnost. Tyto dva parametry uvedli bývalí zákazníci skupiny Bohemia jako nejdůležitější při výběru dodavatele. Cenu produktů jako klíčový parametr pro rozhodnutí uvedlo jen 13 % z nich,“ komentoval výsledky průzkumu Michal Straka, analytik společnosti Ipsos, která průzkum realizovala. Tři čtvrtiny respondentů z této skupiny rovněž uvedly, že je negativní zkušenost odradila od nezavedených a neprověřených dodavatelů.

Zdroj: ČEZ

Datum vytvoření: 10/04/2024
Komentáře komentáře
Plyn v Evropě je nejdražší za poslední rok Bezprostředním impulsem k růstu cen jsou obavy o přiškrcení ruských dodávek do E... Dominik Rusinko, analytik ČSOB
Profile picture for user Dominik Rusinko
Masivní sázka USA na jádro „US Nuclear Energy Deployment Framework“ poukazuje na to, že omezená kapacita př... David Navrátil, hlavní ekonom České spořitelny
Profile picture for user David Navrátil
ČR je s cenami energií jednoznačně západní zemí Podle srovnání v eurech jsme zde měli ceny elektřiny sedmé nejvyšší, o 22 % nižš... Petr Dufek, hlavní ekonom Banky Creditas
Profile picture for user Petr Dufek