Rozhodnutí o rozsáhlé proměně bylo motivováno několika faktory, včetně modernizace, technických změn a úprav elektroinstalace. Hlavním cílem bylo zvýšit komfort návštěvníků tohoto centra, které v minulém roce průměrně denně navštívilo více než 250 zákazníků a celkem za rok obsloužilo přes 60 tisíc lidí.
Nově zrekonstruované prostory nabízejí veřejnosti nejen komplexní služby spojené s dodávkou zemního plynu a elektřiny, ale také širokou škálu doplňkových služeb týkajících se například modernizace energetického systému nebo alternativního využití energií.
„Velká část našich zákazníků stále upřednostňuje možnost vyřídit si své záležitosti osobně na pobočce. Právě pro ně nyní otevíráme nově zrekonstruované Zákaznické centrum v centru města. Věříme, že se nám podařilo vytvořit moderní a příjemné prostřední, kde si naši zákazníci mohou rychle vyřídit vše potřebné a kam se budou rádi vracet“, uvedl předseda představenstva Pražské plynárenské Ludvík Baleka.
Rekonstrukce umožňuje zákazníkům vyřizovat své záležitosti větším pohodlím. Nově budou mít k dispozici třeba obrazovky pro digitální podepisování dokumentů.
„Rekonstrukci zákaznického centra vidím jako další krok ke zlepšení služeb Pražské plynárenské, podobně jako příznivá cenová politika vůči odběratelům včetně speciálních tarifů pro seniory. Vítám to také z perspektivy současného vedení radnice, protože energetická politika je jednou z oblastí našeho zvýšeného zájmu.“, uvedl primátor hlavního města Prahy Bohuslav Svoboda.
V minulém roce provedla Pražská plynárenská podobnou rekonstrukci také ve svém druhém zákaznickém centru v Michli.
Zdroj: Pražská plynárenská