„Při tvorbě nového zákaznického portálu jsme se soustředili na to, aby byl především funkční a intuitivní a umožňoval splnit všechny základní potřeby zákazníků. Ti mohou jeho funkce využít jak z počítače, tak z mobilu,“ uvádí Markéta Hruzová, ředitelka provozu a zákaznické péče společnosti MND Energie, a.s.
Nová verze portálu díky graficky atraktivnímu a uživatelsky přívětivému prostředí nabízí snadnou orientaci a rychlý přehled údajů. Navíc je možné přihlásit se za pomoci účtu na Googlu nebo Facebooku.
Klient zde najdou například údaje o spotřebě, které jim pomůžou hlídat nastavení záloh a mohou si sem zadávat samoodečty. Dále jsou zde k dispozici graf vývoje spotřeby nebo informace o smlouvě či aktuálních cenících.
Samozřejmostí je přehled záloh a vyúčtování, kde zákazníci zjistí, jestli jsou něco dlužni. K platbě záloh nebo případných nedoplatků mohou kromě standardních platebních metod využít také rychlou platbu přes QR kód.
Zdroj: MND