„Se zákazníky, které zasáhla povodeň, aktuálně řešíme požadavky na demontáže zatopených měřidel a ukončení smluv z důvodu poškození nebo demolice nemovitosti. Zákazníci přicházejí také s dotazy k pojištění domácnosti, které mají sjednáno prostřednictvím innogy. Maximálně také vycházíme vstříc požadavkům na snížení nebo odložení plateb záloh nebo splátkové kalendáře nedoplatků. Očekáváme, že podobných žádostí bude teprve přibývat a náš zákaznický servis je připraven lidem z povodňových oblastí pomoci s řešením jejich akutních problémů,“ říká David Konvalina, ředitel maloobchodu innogy.
Zákazníci, kteří v důsledku záplav přišli o plynoměr nebo elektroměr, mohou na dva měsíce úplně přerušit platby záloh za energie. Domácnostem, které mají poškozené obydlí, innogy umožní snížit zálohy až o polovinu na tři měsíce v rámci povodňové pomoci.
„Navíc jim do konce roku odpustíme platbu stálých měsíčních platů v komoditní části ceny. Pro odpuštění budeme potřebovat fotografii postiženého místa, dokumenty od pojišťovny nebo čestné prohlášení zákazníka,“ dodal David Konvalina.
innogy připravila pomoc i pro zákazníky z povodněmi postižených oblastí, kterým dorazilo nebo brzy dorazí vyúčtování s nedoplatkem. Tyto domácnosti budou moci rozložit své nedoplatky do několika splátek bez poplatků a úroků.
Energetická skupina innogy také okamžitě vyčlenila 1 milion korun na pomoc lidem z postižených oblastí. Finanční příspěvky byly zaslány na účty humanitárních organizací Člověk v tísni a Konto Bariéry.
Zdroj: innogy