„Pojištění domácnosti od BNP Paribas Cardif Pojišťovny, které v innogy nabízíme, klientům představujeme v nové podobě. Těm, kteří od nás odebírají plyn nebo elektřinu, poskytuje ochranu nejen před požárem, únikem vody nebo krádeží. Zároveň mohou naši zákazníci využít v rámci produktu i pojištění odpovědnosti, které kryje škody způsobené druhým osobám a vztahuje se na škodu způsobenou pojištěným, členy jeho domácnosti nebo domácími mazlíčky,“ popisuje produktová manažerka innogy Energie Martina Mrkvičková. Úhrada za pojištění probíhá automaticky společně se zálohami na dodávky elektřiny nebo plynu.
Zákazníci si mohou vybrat ze tří variant pojištění. Balíček Klasik zahrnuje pojištění domácnosti s limitem plnění škody ve výši 750 tisíc korun, pojištění odpovědnosti s limitem 5 milionů korun a asistenční služby, které v případě havárie nebo zabouchnutých dveří poskytují okamžitou pomoc 24 hodin denně. „Značně jsme rozšířili asistence, ty totiž kromě vyššího limitu nově zahrnují i odstranění škůdců, drobné opravy porouchaných spotřebičů a služby hodinového manžela,“ popisuje obchodní ředitel BNP Paribas Cardif Pojišťovny Martin Steiner.
Balíček Garant k těmto základním výhodám přidává úhradu náhradních dílů při poškození spotřebiče až do 10 let stáří. „Tento benefit ocení zejména ti, kteří chtějí ochránit své domácí spotřebiče nad rámec standardní záruky a vyhnout se neočekávaným nákladům na opravy,“ doplňuje Steiner a dodává: „Zároveň jsme navýšili většinu limitů a sublimitů, jejichž počet jsme pro přehlednost redukovali. Pojištění odpovědnosti využijí klienti po celém světě, kromě vyjmenovaných rizikových oblastí.“
Nejvyšší varianta balíčku pojištění, Exkluziv, navíc zahrnuje komplexní ochranu proti internetovým rizikům, která jsou v dnešní době stále častější hrozbou. Pojištění kryje případné kybernetické útoky a také nákupy na internetu, a to včetně těch z druhé ruky na platformách jako Bazoš nebo Marketplace. „V dnešní digitální době si zákazníci stále více uvědomují rizika spojená s on-line nákupy a my jsme na to připraveni. Naše pojištění jim poskytuje jistotu nejen při běžném nákupu, ale i při transakcích z druhé ruky,“ komentuje Martin Steiner.
Pojištění pak myslí i na inflaci. Pokud tedy v pojištěné domácnosti dojde ke škodě, která je celkově vyčíslena na částku přesahující 750 tisíc korun, a zároveň byla inflace po dobu jednoho roku před vznikem této události rovna 10 % nebo vyšší, pak pojišťovna stanovený limit pojistného plnění i jednotlivé sublimity navýší o 10 %.