„Pro naše klienty nastavujeme ceny férově, a když to situace dovolí, pozitivní vývoj jim promítáme do koncových cen. I proto jsme v letošním roce hned dvakrát snížili více než milionu našich stávajících klientů cenu za dodávku energií. To je pro naše zákazníky velký bonus, protože z nižších cen mohli těžit prakticky celý rok a ušetřili tisíce korun oproti tomu, kdyby platili ceny na úrovni vládních stropů. Jsme rádi, že nás naši klienti vnímají jako stabilního a spolehlivého partnera, což vidíme na počtu těch, kteří s námi zůstávají dlouhou dobu. Nebereme to jako samozřejmost a velmi si toho vážíme. I proto jsme se rozhodli, že naše věrné klienty odměníme i finančně,“ popisuje Jan Zápotočný, místopředseda představenstva společnosti E.ON Energie.
E.ON své zákazníky odměňuje dlouhodobě. Pravidelně pro ně připravuje finanční odměny nebo zvýhodněné služby. V letošním roce navíc ocení i své klienty, kteří u něj mají alespoň jedno odběrné místo, odebírají elektrickou energii nebo plyn více než pět let a jejichž odběr je minimálně 1 MWh ročně. Takoví zákazníci dostanou od E.ONu jednorázovou částku 500 korun.
„Zákazníky o tom, že od nás dostanou finanční bonus, informujeme e-mailem nebo dopisem ve druhé polovině listopadu. Peníze pak začneme ve stejné době také rozesílat - a to buď elektronicky rovnou na účet nebo složenkou. Vždy záleží na tom, jaký způsob mají u nás klienti nastavený a používají pro výplatu přeplatků,“ doplňuje Jana Hrabětová, vedoucí oddělení Strategie a inovace společnosti E.ON.