„V posledních letech prochází energetika velice turbulentním obdobím. Jako stabilní a férový dodavatel energií se snažíme své zákazníky dlouhodobě chránit a negativní dopady trhu na ně přenášíme vždy jen částečně a aktuálně se jim vyplácí naše propracovaná nákupní strategie, kdy energie nakupujeme dopředu a průběžně. Pokud se naši zákazníci dostanou do svízelné situace, snažíme se jim co nejvíce poradit a pomoci. Pro ty z nich, kteří chtějí mít ještě větší pocit bezpečí, spouštíme nyní produkt E.ON Jistota. Jedná se o službu na bázi pojištění, která klientům odebírajícím od nás elektřinu a plyn umožní pojistit si schopnost splácet náklady na energie,“ říká Jan Zápotočný, místopředseda představenstva společnosti E.ON Energie.
Produkt E.ON Jistota nabízí čtyři varianty. Každá z nich se liší podle částky a podle pojištěných rizik. Klient si může pojištění kdykoliv přizpůsobit podle potřeby.
„Jedno pojištění tak ochrání naše zákazníky proti několika rizikům, která mohou výrazně ovlivnit jejich finanční situaci. Varianta Standard začíná na 129 korunách měsíčně, Standard Plus stojí 199 korun za měsíc, Premium 159 korun a Premium Plus 259 měsíčně,“ vypočítává Kateřina Stehlíková, vedoucí produktových inovací společnosti E.ON Energie.
Pokud se zákazník dostane alespoň na 29 dnů do pracovní neschopnosti, bude on či jeho partner či partnerka ošetřovat člena rodiny, dostane výpověď ze zaměstnání nebo jako OSVČ přeruší činnost, tak mu bude pojišťovna každý měsíc po dobu až jednoho roku posílat částku na účet podle toho, jakou bude mít sjednanou variantu. Částka se pohybuje od 3 000 do 7 000 korun. Ve variantě Premium je pak součástí produktu pracovně-právní poradenství.
„Z rozhovorů s našimi klienty, které jsme prováděli v rámci průzkumu, vyplynulo, že je pojištění schopnosti hradit zálohy za energie zajímavým nápadem. Lidem se líbí, že produkt nabízíme v rámci našich služeb jako dodavatel energií a vedle toho také možnost individuálního nastavení produktu,“ dodává Kateřina Stehlíková.