E.ON provozuje dvě velká poradenská centra (v Českých Budějovicích a Brně) a dalších 27 poboček po celé zemi. V letošním roce začala společnost modernizovat všechny svá prodejní místa, což by měla dokončit do dvou let. První dvě takové pobočky budou v Zlíně a v Břeclavi.
„I v dnešní digitalizované době jsou případy, kdy je osobní kontakt se zákazníkem neocenitelný. Disponujeme širokou sítí kontaktních míst, na nichž kterých si dlouhodobě klienti pochvalují prozákaznický přístup, který na našich pobočkách najdou. U čeho jsme ale naopak viděli potřebu zlepšení, to byla estetika i funkčnost těchto poboček. I proto jsme se rozhodli pro rozsáhlou modernizaci, abychom klientům nabídli větší komfort, a ještě lepší servis,“ vysvětluje Rudolf Uzlík, vedoucí prodejních kanálů společnosti E.ON Energie.
Modernizované pobočky kladou důraz na větší soukromí zákazníků a nabízí dětskou herní zónu pro rodiny. Všechny pobočky budou mít jednotný design po celé republice a většina z nich bude bezbariérově přístupná. Ve vybraných městech plánuje E.ON přesun do nových a větších prostor.
„Například ve Zlíně máme připravený prostor, který je uzpůsobený i na různé akce pro zákazníky jako jsou přednášky či workshopy. Ve Zlíně i v Břeclavi zůstáváme s našimi pobočkami na stejných adresách, v řadě měst ale plánujeme přesun do nových a větších prostor. O všech změnách budeme informovat,“ dodává Rudolf Uzlík.
Zdroj: E.ON