Přejít k hlavnímu obsahu
ČEZ Prodej představuje novou zákaznickou službu
Zákazníci, kteří si od ČEZ Prodej nechali nainstalovat fotovoltaiku nebo tepelné čerpadlo, nyní mohou využívat nové servisní služby zaměřené na tyto technologie. Nabídka zahrnuje každoroční důkladné kontroly, urgentní opravy, sledování termínů dalších servisů, nepřetržitou asistenční linku a záruku dostupnosti technika v případě poruchy. ČEZ Prodej navazuje těmito službami ČEZ Servis fotovoltaiky a ČEZ Servis tepelného čerpadla na úspěšný produkt servisování plynových kotlů, který si zákazníci velmi oblíbili. Pravidelná údržba přispívá k prodloužení životnosti a zachování vysoké účinnosti technologií.
ČEZ

Technici provádí u fotovoltaických systémů kontrolu elektroinstalace, panelů a střešní konstrukce nebo diagnostiku výroby elektřiny. U tepelných čerpadel zkontrolují a vyčistí vnitřní a venkovní jednotku, ověří stav expanzní nádoby a magnetického filtru otopné soustavy. Certifikovaní technici po každé kontrole vystaví potvrzení a včas se ozvou s termínem dalšího pravidelného servisu. Elektrorevize fotovoltaických systémů se provádí každé dva roky. Pravidelná údržba je klíčová pro efektivní a bezpečné fungování těchto zařízení a výrazně prodlužuje jejich životnost.

„Zakládáme si na tom, že našim zákazníkům nabízíme širokou paletu energetických řešení, tak aby vše, co souvisí s elektřinou či plynem, mohli řešit na jednom místě. Celkem jsme českým domácnostem nainstalovali již 17 tisíc fotovoltaik a tepelných čerpadel, instalací to ale pro nás nekončí. Fotovoltaické panely mohou při správné péči sloužit i třicet let, proto nyní přicházíme s nabídkou pravidelného servisování a elektrorevize. To přispěje k delšímu zachování účinnosti panelů, k včasnému odhalení případných problémů i k tomu, aby celý systém zákazníkovi dobře sloužil co nejdéle. Podobnou službu nabízíme zákazníkům ČEZ Prodej i pro tepelná čerpadla,“ uvedl generální ředitel ČEZ Prodej Tomáš Kadlec.

Služby ČEZ Servis fotovoltaiky i ČEZ Servis tepelného čerpadla jsou dostupné v rámci měsíčního předplatného. Kromě každoroční návštěvy technika zahrnují také nepřetržitou asistenční linku, sledování termínů dalších kontrol a záruku příjezdu technika do 48 hodin v případě poruchy či havárie. Podobnou službu – ČEZ Servis vytápění – poskytuje společnost již 6 let domácnostem s plynovým kotlem.

Zdroj: ČEZ

Datum vytvoření: 06/08/2024
Komentáře komentáře
Studená zima = doplňování plynových zásobníků bude letos dražší než obvykle Navzdory abnormálně svižnému čerpání zásob není důvod k panice. Scénář skokového... Dominik Rusinko, analytik ČSOB
Profile picture for user Dominik Rusinko
Průmysl stále v útlumu Listopadový pokles průmyslu není až takovým překvapením, protože na slabou kondi... Petr Dufek, hlavní ekonom Banky Creditas
Profile picture for user Petr Dufek
Plyn v Evropě je nejdražší za poslední rok Bezprostředním impulsem k růstu cen jsou obavy o přiškrcení ruských dodávek do E... Dominik Rusinko, analytik ČSOB
Profile picture for user Dominik Rusinko